czwartek, 14 kwietnia 2016

Krzyżowiec

Połamało mnie w krzyżu... czuję się jak staruszek. Musiałem odpuścić trening - skończyłoby się to po prostu źle. Wczoraj to ledwo chodziłem. Dobrze, że przyszedł kolega i kupił mi maść. Pokazałem mu Diablo 3 ale coś nie był zachwycony. No cóż, w końcu to weteran Dark Souls :P. Ostatnio gram w League of Legends, powróciłem i cieszę się nową funkcją Hextech Crafting - właśnie czegoś takiego brakowało tej grze. Mam nadzieję, że ten system zostanie na stałe, jest bardzo fajny, chociaż fragmenty kluczy trochę rzadko wypadają. Już wyjaśniam, jak to działa: Za wygranie meczu pvp na Summoner's Rift czasem można dostać wspomniany fragment klucza. Jeden klucz składa się z 3 fragmentów. Kluczem otwiera się skrzynie. Aby dostać skrzynię, należy wygrać mecz z mastery level S- i wyżej.Liczy się także wynik kolegi(ów) z premade. Można dostać jedną skrzynię na jednego championa. Jest limit 4 skrzyń na miesiąc. Po zalogowaniu się pierwszy raz, dostaje się darmową skrzynię z jedym fragmentem skórki bohatera, którego posiadamy (u mnie był to Woad King Darius) i jednym fragmentem skórki warda (poszła na disenchant). Można także trafić na fragment championa. Aby mieć przedmiot na stałe, należy wykorzystać magiczny pył razem z fragmentem tegoż przedmiotu. Za pierwszym razem dostajemy dość tego pyłu aby stworzyć sobie skórkę postaci (oczywiście nie musimy, możemy zachować na później i odczarować fragment, który nam się trafił). Dzięki temu systemowi gracze troszkę bardziej się starają (przynajmniej w teorii), chociaż z drugiej strony z lekka irytujące jest dostawanie ciągle A+ ^^.
Dzisiaj jest już trochę lepiej z moim odcinkiem lędźwiowym. Maść bardzo pomaga.
Ostatnio nie mam ochoty grać w WoW'a za bardzo, a już na pewno nie w Heroes of the Storm czy Diablo. Jakoś tak meh. No, chyba, że areny, to wtedy tak, ale lochy, rajdy, questy to nie za bardzo.
Dzisiaj na kolację, jak tylko dostanę w łapki moje przyprawy i sosy, będzie kurczak w pieczarkach na ostro, a raczej pierś z niego. Do tego sałata, pomidor cebula, czosnek z jogurtem typu greckiego. Jak się uda, to wrzucę zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz